22 Haziran 2020 Pazartesi

Çocuk Esirgeme Kurumundan Bir şehit..Mekanın Cennet olsun Murat Akman

Şehit Komando Er Murat Akman,  doğduktan bir kaç ay sonra çöp bidonuna bırakılmış ve çocukluğunu yetimhanelerde geçirmiştir. Askerlik için yetimhaneden ayrıldıktan sonra yetim çocuklara yardım etmeye devam ederek tüm maaşını yetimlere bağışlamış bir askerdir.
Murat Akman, katılacağı her operasyondan önce geri dönmeme ihtimali olduğu için bir mektup kaleme alarak o anki düşüncelerini yazarmış ve yazdığı mektubu bölüğündeki bir askere Şehit olmadan açılmaması şartıyla teslim edermiş.
Murat Akman, mektubu teslim ettiği bölük arkadaşından, operasyon’da Şehit olursa mektubunun yetimhane’de beraber büyüdüğü gazeteci arkadaşına teslim edilmesini istemiştir.

Size koğuştaki ranzamdan yazıyorum. şu an etrafımda Adana, Ağrı, Sivas, Edirne, Diyarbakır, Ankara, Antalya, İzmir, Urfa, Trabzon… Türkiye’nin dört bir yanından birbirini tanımayan ama birbirlerinin canını korumaya yemin etmiş bir sürü asker var. birazdan operasyona gideceğiz, tek dileğimiz kayıp vermeden geri gelmek.

Sizi önce Allah’a sonra birbirinize emanet ediyorum. ben sizden razı oldum Allah da sizden razı olsun.

Mart 2020
Murat AKMAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder